I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ungah

Wednesday 9 December 2009

Gambar2 ani di ambil di malam. Iatah semasa kan balik atu kedapatan ujan kami. Betaduh sekajap kami di Batu 1. Kelurusan jua bisdurang si Jul ada di sana. Iatah.... tapi inda jua tahan eh akhirnya balik tah kami jua. Masa menuju serasa atu syukurtah jua, taduh jua ujan atu... Nadada banyak ulih kami. Yang belurih di malam atu Pa Iring, Jimi sama Popperazi sj.
Ani teks asal jeruju pandan (JEF).

Bisdia ani turun malam selasa ni di Pantai Serasa macam biasa kan mengail ungah di Ungah Garden Ujung Sapuh ah.

Ani menunggu Jimi alum datang


Tu Popperazi malam ani 3 ekong ungah ni naik oleh ku janya. Bunyinya pasti plang tapi cuba liat mua nya atu macam inda pasti saja usulnya hahaha. Berapa tah naiknya Popperazi ?


Nah ok plang nya tapi nada jua usul nya ungah nya ani



Pa-iring ada makannya ungah ? Au ada plang tapi...


Eh banar eh ada lauknya eh ganya damit padan tah inda ia menyabut, tapi...... nya ganya. Apa kan lauk nya atu, ungah kah jua.

0 comments: