I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

UNGAH

Wednesday 25 November 2009

Dimalam 2 buah kami turun mengail ungah di US, Padamit, Jimi sama Hj Win makai mini precious, kami awal turun dalam pukul 5 lah. C P Awie, Popperazi, Jef, Dom sama Raman makai Precious ampir pukul 6 lah bisdia sampai di US. Inda tau ada kah inda bisdia mengambar lauk nya atu, semua sekali dalam 11 ekong pakah ungah ah tapi ada jua kerapu.



3 ekong ganya ungah kami belurih di Ujung Sapuh di malam, 1 ganya yang basar 2 yang damit. Syukur tah inda jua balik kosong dapat jua udah makan sama anak bini tu inda hj win. Lain kali lagi mencuba jangan putus asa mana tau ada rezeki belurih yang 1kg ke atas mudah-mudahan jua. Alum samapi hajat alum lagi puas hati tu. Dimalam baru tah pernah ungah di sana atu mau makan kasting tu nah yang basar ah.




Malar plang makannya atu jua ganya malar jua miskol di Ujung Sapuh atu kadang-kadang maxis tia, digi, celcom tia, tani sini makai dst sama Bmobile kalah bah nya c Jef iatah malar miskol atu nya hahaha. Au bekurapak ia eh c Jef ah mantang-mantang tah belurih 3 ekong, inda apa lah di malam kumpulan TANGAT paling banyak belurih ungah tu.

0 comments: