I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

UNGAH

Tuesday 17 November 2009

UNGAH


Assalamualaikum

Name : Dawn Anglers
Bait : Kembura
Teknik : Fishing Spool (krikan plastik)
Mata Kail : VMC no. 8
Tangsi : 50Ibs
Keadaan Aing : Pasang pagi
Lokesen : Ungah Garden (Main Branch : Serasa) Lubuk Panyu
Masa : B4 kul 7 13/11/09
Barat : 1.5kg


Gambar ani disumbangkan oleh Dawn Anglers (Mohammad Wafi), teks asal Dawn Anglers sendiri.

Murah rezeki Dawn Anglers ani kan tiap minggu ia belurih ungah ani arah tempat yang sama lagi tu Lubuk Panyu nya ah. Tahniah bro Dawn Anglers, lain kali tah join ngail di UG ah bunyi2 saja ah mun kesana ok. Mun ada belurih lagi dialu-alukan ni untuk mengisi blog ani.
Terima Kasih Dawn Anglers kerana sudi mengongsikan Ungah di dalam blog ani.

0 comments: