I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

UNGAH

Thursday 22 October 2009

Ungah, di malam balurih lagi bisdia ungah ah dalam 1kg lah di tempat biasa takat ujung sapuh ah, makai krikan ganya umpan kembura sama basong2. Di malam takandung hujan bah iatah kami awal mulih, 2 buah kami turun di malam Capt. Precious, popperazi, Dom n kawan Capt.Precious alum tau namanya inda sampat bekenalan di malam hujan bah. Bisdia ani awal turun dalam pukul 4 ptg makai mini precious. Kami ahir sikit turun ampir pukul 7 mlm Padamit, Pa-iring n Fian, kerapu ganya sekong Pa-iring balurih atu pun damit.

Dimalam ada jua orang lain sebuah mengail di sana ah dalam 4 orang lah bisdia, inda kami takilala patang bah malam kan, tapi bisdia dulu mulih kira2 lapas sejam baru tah kami mulih.


DOM


CAPT. PRECIOUS

0 comments: