I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

BEMASA (GT)

Tuesday 13 October 2009

Ani gambar2 popperazi sama GT yang lama2 jua ni ada yang tahun lapas ada yang 2 tahun lapas. Popperazi ani memang handal ni orangnya pasal popping sama jigging, ia ani tah jua yang paling banyak balurih GT ni. Teknik yang paling digemarinya iatah ni popping lapas tu jigging. Kebanyakkan GT yang dilurihnya atu makai teknik popping tapi ada jua lurihnya makai jigging. Iatah pasalnya ia menggalarkan dirinya atu POPPERAZI.




Ani tah diantara GT lurih2 popperazi ni ganya inda ku ingat berapa kg setiap GT nya atu, mun kan tau tanya saja ah nya hahahah jangan marah ah. Yang ia pakai baju biru ani ia balurih pada 31 july tapi begambar esuknya 1 Ogos 2008.



Yang baju hitam ani ia balurih pada 14 Ogos 2008




Gt yang paling basar pernah dinaikkan oleh popperazi dalam 27kg kali mun ku inda silap lah, nanti tah ku mempost GT nya yang basar atu ok.

0 comments: