I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

UNGAH

Saturday 2 January 2010

congratulations to the guys for their new years catch.

Dini sama Jimi turun di muara ah tempat dalam, berahan, ungah, lamading sama bekalang bisdia belurih hari atu masa tahun baru ah 1.1.2010. Alhamdulillah rezeki di tahun baru.


Berahan atu c Dini belurih ah dalam di laut Pilong-pilongan ah, awal ganya makannya, Bekalang sama lamading atu belurih menunda di Batin ada jua yang lapas lah mungkin tengiri tu.


Ungah ani c Jimi belurih mengasting di Ujung, ada udah 3 ekong pakah lurihnya mengasting atu makai lure yang jua, masani ku liat inda lagi bewarna bah badan lure ah.



Berezeki c Dini tahun baru ani 3 ekong lurihnya.


Iatah ganya lurih bisdia ni pasalnya inda batah bah. Iatah memberi malas kan turun pagi hari Jumat ani berabut bah, mun petang ok lah inda jua memberi ingau hati. Syukur Alhamdulillah ada jua rezeki hari atu inda jua balik kosong.

0 comments: