I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

KERAPU

Saturday 13 March 2010


Kerapu ani yang ku dangar2 lah, orang ada penyakit ampus inda boleh makan ni kerapu ah. Inda tau camana kebenarannya lah, mungkin lain orang lain pantangnya kali lah ah. Ada orang ampus atu makan ia jua kerapu ani nada jua apa-apa nya. Cerita kawan ku keraja, lakinya atu ampus bah, ia ani inda ingat bah yang lakinya kana pantangi inda boleh makan kerapu. Ada sehari atu ia ni masak kerapu ani bah, baru mencium bau masakkannya atu bah udah tia kepisan bah nya tarus dibawanya ke rumah sakit, eh mun camatu dasyat udah tu ah.

0 comments: