I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Mambangan

Sunday 26 September 2010

Gambar dan text disumbangkan oleh Languran (Azman), Terima Kasih atas sumbangannya ok.








25/10, trip kali kedua di raba mambangan c Kamal. Kali ani ampunyanya turun kelaut besama Languran dan juga bapa. Harapan stock di raba masih ok lepas hari khamis yg lalu. bertolak awal bapi dan terus ke raba mambangan. Drift pertama di sambut dengan 13 ekor dengan serentak, full house. Languran dan Kamal memakai papar 5 mata dan bapa dengan 3 mata sahaja. Drift kedua di sambuat jua lagi dengan full house 13. Selapas atu makin bekurangan sehingga akhirnya pisang2 mula naik. Jadi pancingan di raba di hentikan dan semuanya kami berjaya menaikan 50 ekor mambangan sahaja. Sizenya semakin kecil. Hanya seekor sahaja yg beratnya lebih 1 kg. Harap stok di raba ani akan pulih dan kami akan melawat raba ani dalam masa empat bulan yg akan datang lagi.

0 comments: