I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Languran, banglos, lingkuh sama tungap

Saturday 6 November 2010

Malam Jumat PAdamit, G-Mi, Hj Win sama Jeruju turun kan ke Maharaja. Sudah sampai di Jerudong tukar plan tia ada geng kami yang lain Awi membawa konvoi ke Magpie. Kami dulu jalan lah, tunggu-tunggu di sana inda jua ada sampai-sampainya bisdia. Iatah ganya ni lurih kami malam. Aku belurih 2 ekong languran yang saja, G-Mi sekong yang basar sekong lagi yang damit, Hj Win sekong yang damit, Jeruju sekong languran yang basar sama tungap sekong sadang jua basarnya lah. Alhamdulillah iatah rezeki kami malam atu. Angin malam atu dalam nda jua luan kuat lah. Alum atu yang banarnya basar plang anggaran dalam 2 meter kali lah, tapi baik jua ia jarang lah.


0 comments: