I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA. BLOGSPOT ANI DIBUAT UNTUK MENYIMPAN KENANGAN MANIS DAN PAIT MELALUI GAMBAR DAN TULISAN, UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN, PENGETAHUAN, PEGAJARAN, TEMPAT DAN KESIUKKAN MENGAIL. IANYA JUA UNTUK MENGENALI DAN MENGENALKAN NAMA DAN JENIS LAUK DI AING MASIN DAN AING TAWAR YANG ADA DI LAUT, DI TEPI PANTAI, DI SUNGAI MAUPUN DI TASIK YANG TERDAPAT DI NEGARA BRUNEI DARUSSALAM ANI MELALUI GENG PENGAILAN SEMUA. KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA YANG BERKESUDIAN MENGUNJUNGI BLOGSPOT ANI.

Kepada geng pengailan semua mun kan berkongsi gambar, cerita, tulisan, pengajaran, pengalaman, trip mengail, alat-alat mengail, alat-alat penangkapan yang lain atau apa saja lah samada petua, pantang larang atau etika mengenai mengail boleh lah mengirimkan ke

Pa_damit@hotmail.com

Preciousanglers@gmail.com

8193404 (bmobile)
8773404 (dst)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Main Bola

Thursday 5 August 2010

Pertama kali Precious Anglers menjadi satu pasukan bola. Masa atu Precious Anglers menentang pasukan Guru-guru Ugama di Padang Manglait Gadong. Batah plang udah ni hasrat Precious Anglers kan bemain bola ani. Hanya sehari sebelum kan bemain atu, kami memaklumkan kepada Ahli-ahli Precious Anglers Alhamdulillah ramai yang sanggup untuk bemain bola atu, walaupun batah udah inda bemain, ada yang udah pencen bah demi untuk Precious Anglers sanggupi saja tia bukan jua selalu. Dalam padang bola pun, perbualannya lakat jua mengenai MENGAIL. Padang atu bealun lah, ada tia drop off, makai kasut Daiwa lah, ada yang menarik sauh, Stella saja yang tahan yang lain pancit udah, ada yang mauk jua batah udah inda main bola atu baik jua inda menabur ja nya. Macam-macam lagi lah yang dikaitkan pasal mengail ani. Dalam perlawanan atu kami kalah 3-4, tapi inda mengapa kami menunjukkan semangat berpasukan yang membanggakan. Ani adalah permulaan, mungkin main bola ani jua nanti kami jadikan aktiviti Precious Anglers kalau di musim tangkujuh.
Diantara Precious Anglers yang belaku datang dan main,
bediri dari kiri
Chester, Popperazi, PAdamit, Capt. Precious Awie, Dom, Boy, Awi,
Halim, Fee Yant.

Duduk dari kiri
Dini, Raman, G-Sham, Jeruju Pandan (jef), Pa-iring, Hadi (Pa-iring Jr),
G-Mi, Hj Win.
Terima kasih diucapkan kepada semua Precious Anglers kerana sanggup datang dan bemain bola bersama-sama, bukan saja mengail tapi bemain bola pun tani boleh.
Brunei Yakin.

0 comments: